6 oktober 2024 

De ochtendvaart is gecanceld en hiermee is de Nederlandse Kampioenschappen een feit. 
Veel geleerd, veel dingen veranderd, ja het is echt waar Henk doet de computer in de lucht. haha.

 

Overall kampioen / Belgisch kampioen:
1. Maarten Deleersnyder     15262 punten
2. David Spildooren              14199 punten
3. Thomas Spildooren          13517 punten

 

Nederlands Kampioen:
1. Roy Gommer                       11753 punten
2. Jan Oudenampsen            10965 punten
3. Bert Stuiver                        10038 punten

 

Luxemburgs kampioen:
1. Christophe Betzen           11768 punten
2. Colin Weber                      10174 punten
3. Nico Betzen                       8984 punten

 

Overall is Iris op de 20 e plaats geëindigd en 5 e Nederlander met 8294 punten

5 oktober 2024 avondvaart

Ook vanavond was het prachtig weer voor een vaart. Het was weer de bedoeling om een eigen opstijgveld te zoeken, vandaag zijn we de toppers uit België gaan volgen. Na de opstijging was ons eerste doel een Fly In, een doel wat door de organisatie is aangewezen. Zodra we de lucht in waren, merkte we al dat we veel meer naar links moesten, en dus omhoog, om het doel te bereiken. Twijfel, Twijfel, wat gaan we doen. We besluiten om dit doel te laten vallen. We droppen de marker in de logger wel, maar op ruim 6000 ft. Hiermee krijgen we een 3d score. 

We zitten op die hoogte wel goed voor onze Judge Declared Goal. Hoog blijven en niet te vroeg naar beneden. Op een geven moment besluiten we om naar beneden te gaan, maar helaas nog net iets te vroeg. We drukken de marker op de logger. Hier zitten we betreft score zeker niet slecht. 
Vanaf dit punt is ook de Hare ballon opgestegen voor de Watership Down. De Hare vaart ongeveer 20-40 min. waarna hij de landing in zet. 

We zien hem niet liggen, maar krijgen coördinaten door. Deze blijken niet goed te zijn, ze liggen iets te veel naar rechts en het doel ligt links. Hop weer iets omhoog om die linkse wind weer te pakken. Binnen de Measuring Area gegooid dus ook een goeie score. 

Onze landing is net voorbij het laatste doel in een tuintje van een mevrouw. Krap veldje, maar we kunnen de ballon erin krijgen. 
De vaart ging goed, alleen niet genoeg kunnen score om nog wat hoger in de Nederlandse top te komen. 

Morgenochtend staat nog een vaart gepland, alleen is het afwachten of deze door gaat. 

 

5 oktober 2024 ochtendvaart

 

Voor de vaart was het voornamelijk wachten, wachten, wachten...... tot de mist ging optrekken. Maar met geduld konden we om 09.00 uur de lucht in. 
Een aantal opdrachten waren gecanceld, omdat dit mogelijk niet haalbaar was. 
Onze verandering in de mand werkte goed, De punten zijn nog niet optimaal, maar blijkbaar moesten wij eerst een juiste modus vinden. 

De eerste opdracht was een Maximum Distance double drop. 3 coördinaten die een pijlvorm kregen samen. Je probeert je eerste loggermarker in het meest noordelijke puntje te loggeren en daarna moet je naar het meest oostelijke punt om de meeste afstand af te leggen. De wind bracht ons naar het noorden en we waren te laat omhoog gegaan om op hoogte een zuidwesten wind te pakken. We hebben op safe gespeeld en de loggermarker net voordat we uit de pijl gingen gedrukt. Helaas te safe gespeeld,  want na het loggeren zijn we omhoog gegaan en pakte we nog mooi het meest oostelijke puntje. 

Oke door naar onze Pilot Declared Goal, yes yes eindelijk deze ging goed. Eerst heel hoog gezeten op een 4000-5000 ft en optijd naar beneden om te loggeren op onze ingegeven hoogte van 2500 ft. 29 mtr. Eindelijk een mooie score.

Calculated Rate of Approach dit is een doel gezet door de organisatie, maar hierin kun je alleen op bepaalde tijden scoren of op het kruis zelf. Alleen de wind links stond er niet genoeg om bij het kruis uit te komen. Dit was ook het geval voor de laatste opdracht een Judge Declared Goal. Dus beide de marker op de logger gedrukt. 

De resultaten zijn nog niet goed, maar ik ben wel tevreden met de vaart zelf. Dit gaf weer zelfvertrouwen.

4 oktober 2024 avondvaart

Ja daar gaan we weer. We mogen een eigen opstijg locatie zoeken, wat vinden we dat toch leuk, maar niet heus haha.
De vaart begint deze avond met een Fly In, dus je eigen locatie zoeken om op te stijgen en naar een doel toe varen die door de organisatie is uitgezet.  Het zit ons gewoon niet mee. Op de logger de marker gedropt, dan wil het al zeggen dat je niet bij het fysieke kruis bent uitgekomen. 
Daarna een Pilot Declared Goal ging oke, maar kon beter zullen we maar zeggen. 

Wat zijn we positief he whahaha.

Na de opdrachten hebben nog een Judge Declared Goal en een Hesitation Waltz. 
We komen niet in de buurt van de JDG dus ook hier hebben we de logger marker gebruikt. We gaan toch weer naar beneden want we moeten naar links om bij het laatste doel te komen. Yes dit lukt nu mooi erop aanvaren en dan..... ja de marker gooien, maar weer gooit de wind roet in het eten. We hebben nu een rechtse wind nodig, maar de wind staat zo dat hij ons verder van het doel brengt. Gelukkig nog wel in de Measuring Area kunnen gooien.

 

Al met al zit het niet mee. 
Strategie verandering is noodzaak. Dus we gaan onderling in de mand dingen anders indelen. 
Op naar morgenochtend en avond om te kijken of we toch nog een paar goeie vaartje kunnen maken.

 

4 oktober 2024 ochtendvaart


Wat een prachtige ochtend voor een mooie wedstrijdvaart. pfff nou de resultaten zullen er niet om liegen. Het ging helaas niet zo goed. 
De wedstrijd begon met een Shortest flight 3 punten op de kaart die elkaar verbinden en dan dien je je loggermarker te loggeren op de beste punt waar je zo min mogelijk afstand aflegt vanaf je startpunt. 

Daarna een Minimum Distance Double Drop. Redelijk aangevaren, maar waar iedereen laag naar links ging kregen wij die linkse wind niet meer. Je moet in A-A gooien of in B-B, maar onze marker ging in de eerste B, alleen konden wij de andere kant B niet meer bereiken. Dus geen score. 
De volgende opdracht was een Fly On. We hebben 2 coördinaten ingevoerd en op 2200 ft gelegd, maar omdat we al bij het doel hiervoor niet lekker uitkwamen, was dit doel ook niet goed voor een mooie score. Helaas.

Hierna kwamen nog drie opdrachten een Maximum Distance Double Drop, op het eerste coordinaat zat een radius van 1 km en op het tweede coordinaat een radius van 500 mtr. Zodra je de km binnenvaart van het eerste coordinaat moet je je logger markeren. de volgende merker was als je binnen de 500 mtr radius komt, maar dan loggeren net voordat je uit de cirkel gaat. 

Dan nog 2 HWZ`s maar omdat we eerder al te hoog hadden gezeten, stond er niet de wind naar links die wij nodig hadden. Dus hier alles met de loggermarker gescoord ipv de fysieke marker.

Vanavond nog een vaartje maken en dan hopelijk betere scores. :) 

3 oktober 2024 

De ochtendvaart is gecanceld vanwege een te hoge windsnelheid op geringe hoogte.
De avondvaart was een twijfelgeval. De briefing ging door en we hadden 2 opdrachten een Hesitation Waltz (HWZ) en een Pilot Declared Goal (PDG)
Hesitation waltz, hier mag je uit verschillende doelen kiezen die de organisatie heeft aangewezen. In dit geval drie doelen. Bij de Pilot Declared Goal moesten we een eigen doel in geven met een hoogte of de hoogte die de organisatie had aangegeven. Het declareren diende voor de start te gebeuren. dus in de lucht konden we niets meer veranderen.

Omdat we de opdrachten in any order mochten uitvoeren besloten wij dat we eerst de PDG gingen aanvaren. Dit was niet goed gegaan helaas met een 221 mtr. 
Oke door naar de laatste opdrachten de HWZ. dan weer iets hoger dan weer wat lager. Het was zoeken naar de juiste windrichting. Ook de snelheid speelde een grote rol. 
We komen aanvaren op het doel maar gaan er iets te links langs van, dus ik gooi de branders open en we trekken naar rechts. De marker gooien we net over het kruis, maar toch nog een mooie score 8.83 mtr.

2 oktober 2024 21.00 uur
Vanavond hebben we de General briefing gehad, hierin worden nog enkele dingen besproken die van belang zijn voor de wedstrijd. 
Morgenochtend staat de eerste wedstrijdvaart gepland. 
Het weer; er zijn kansen, maar er staat mogelijk ook op geringe hoogte een flinke wind. Dus het is even afwachten. Briefing morgenochtend is om 06.45 uur.

Nederlandse Kampioenschappen 2 t/m 6 oktober 2024 

Woensdag vertrekken we weer naar Vielsalm in de Belgische Ardennen. Waarom Nederlandse kampioenschappen in België?

Een kampioenschap organiseren brengt kosten en veel organisatorische zaken met zich mee. Het zijn open kampioenschappen wat wil zeggen dat iedereen kan deelnemen, daarnaast zijn het Nationale kampioenschappen voor de Belgen, Luxemburgers en wij als Nederlanders. Hiermee zorgt het ervoor dat elk land maar eens in de drie jaar dit kampioenschap hoeft te organiseren.  Hoe meer deelnemers hoe mooier de uitslagen. 

 

Coupe d`Europe de Montgolfiéres - Coupe de Monde des Dames derde (en voor mij laatste) competitievaart 2 aug avond

Hoi volgers, jullie zullen wel gedacht hebben.... hey geen blogs meer. Dat klopt.
Hieronder het verhaal.
2 Augustus deze avond stijgen we op vanaf een veld in Cognac, We hebben 1 opdracht een Judge Declared Goal. Dat wil zeggen dat de organisatie 1 doel voor ons heeft uitgekozen om naar toe te varen en onze marker (of logger mocht je niet in de buurt van het kruis kunnen komen) moeten droppen. 

Omdat de wind vrij lang blijft aanhouden wordt pas om 20.40 de gele vlag gehesen. Dit is de 5 min waarschuwings-vlag, hierna wordt de groene vlag gehesen om te gaan starten met het vullen van de ballon. Dit gebeurde dus om 20.45.  We starten en zetten de ballon snel op. Ik zie dat een aantal Belgen al het luchtruim hebben gekozen. Ik ben er klaar voor om te vertrekken en ik wil niet te lang wachten, omdat ik anders in een grote kluit met ballonen zit

Ik kies het luchtruim, het doel ligt ongeveer 3 km verder, dus ruim de tijd om er naar toe te manoeuvreren. Dit gaat goed een beetje omhoog en weer een beetje omlaag, genoeg sturing. 
Ik ga naar beneden en vaar perfect op het kruis aan. Ik slinger mijn maker en gooi hem op 11 mtr afstand. Ik had nog iets harder mogen slingeren maar ik ben dik tevreden. 

Door voor een landingsplekje. Onder mijn hangt een ballon waardoor ik niet kan landen vlak achter het veld waar het doel ligt. Ik moet dus nog even door. 
Op geringe hoogte staat een nog redelijke snelheid. In dit gebied zijn veel wijnranken, maar weinig plaats om te landen.
Het is al bijna sunset en ik zie een klein veldje, daar wil ik hem toch echt neerzetten, omdat daarna vrijwel geen mogelijkheden zijn. 
Ik ga lager varen en vaar over een hoog/laag spanning met drie draden en zet mijn daling verder in. 

En toen kwam de klap ik hoor en zie geknetter en zie mijn kabels breken, op dat moment wist ik dat het goed fout zat. Ik heb mijn rode lijn gepakt en ik ben gaan rippen zodat de parachute, die bovenin zit, opengaat en de ballon zal zakken. Ik heb deze lijn vast gehouden en ben onderin de mand gaan zitten. Gewacht tot de landing. Gelukkig was deze zacht omdat mijn mand op wijnranken terecht kwam. Ik heb mijn branders uitgezet ben uit de mand gekropen en onder een wijnrank door. 

Vanaf dat moment gingen alle emoties bij mij aan, van kwaadheid tot verdriet en weer naar kalmte. 
Wat een heftig moment. Ik ben hier heelhuids uitgekomen. Later hebben ze mijn in de ambulance nog onderzocht, maar alles was oke. 

Ik heb ivm schemering dus een hoog/laag spanning (1 kabel) niet gezien. 
Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje. 

De ballon is door de brandweer van de draad afgehaald. De ballon is flink beschadigd. 
We zijn naar het hotel gegaan om nog 3 uurtjes slaap te pakken en de volgende ochtend weer bij de briefing te zijn. 
Ze zeggen altijd dat je gelijk weer terug de lucht in moet na een mogelijke traumatische ervaring. 

Zo gezegd zo gedaan. Ik heb die ochtend weer het luchtruim gekozen. Ik ben met een kleine fiesta ballon zelf weer gaan varen. Dit voelde goed. 
Na deze vaart hebben we onze eigen ballon opgezet (voor zover mogelijk) en gekeken naar de schade. Dit was niet fijn om te zien. De envelope was niet meer luchtwaardig. 


In de avond zijn we naar het veld gegaan waar we zouden starten. Hier aan de organisatie gevraagd of zij nog een ballon hadden kunnen regelen, maar helaas dit was niet gelukt. Dat deed zeer van binnen. De competitie is nu echt ten einde :( .
Dan maar voor de Belgen een windmeting verrichten. Later krijgen we te horen dat ze hier super blij mee waren. Dan heb je toch nog iemand kunnen helpen :) 

Zondagochtend uitgeslapen en wakker worden met heel veel smsjes vanuit Nederland, ja dan komt het heel hard binnen. Dit was een ochtend met enorm veel emoties. 
S`middag zijn we naar het veld gereden waar een show met vliegtuigen gegeven werd. Toch even onze zinnen verzetten. In de avond hebben de wedstrijdballonen nog een vaart gemaakt waarmee ze een prijs konden winnen. Ze moeten naar het veld varen waar alle mensen staan te kijken en ze mogen 6 markers gooien waarvan als eerste een roze ter ere van Pete Gregory. 
Wij stonden op het veld en dit was een waar spektakel. 

Wedstrijd varen is een vak apart, maar als je er eenmaal mee besmet bent dan blijft dat een kick. 
Het vergt concentratie, skils, doorzettingsvermogen en enthousiasme. 


Coupe d`Europe de Montgolfiéres - Coupe de Monde des Dames tweede competitievaart 2 aug ochtend


Hollen of stil staan, dat was deze ochtend het geval. 
Bij de briefing hadden we een task setting met 5 opdrachten. Fly-In, Minimum Distance Double Drop, Judge Declared Goal, Hesitation Waltz en een Fly On.
Nice lekker wat opdrachten. na de briefing hebben we nog op een locatie een extra briefing moment. We hebben lage stratus bewolking. Aan de hand daarvan krijgen we een extra mededeling. Task 2, 3 en 4 worden gecanceld. Task 1 dat doel gaat naar het doel wat voor task 2 stond en de fly on blijft staan. Ondertussen stijgen de fiesta ballonnen op vanaf het 2e (1e doel) doel op. We zien dat de bewolking al zo laag zit dat eer veiligheidsoverwegingen zijn. Deze briefing is nog steeds niet gesloten en de organisatie gaat zich beraden. 
De officiële opstijgperiode zijn we al voorbij. Wat gaat de beslissing worden???? wachten wachten. Eindelijk om 08.00 uur het verlossende antwoord. Ook de laatste opdracht vervalt en blijft alleen de eerste op dracht staan. We hebben tot 08:45 uur de tijd om op te stijgen. Nu is het haasten om een juiste opstijgplaats te zoeken. 

Bij de opstijgplaats alles in een heel snel tempo eruit halen, ballon aankoppelen en vullen. 08.40 uur zit ik in de lucht. Oke nu rustig aan, maar de winden stonden niet de juiste richting op. Pff wat was dit frustrerend. Dus de logger marker ingedrukt om toch score te hebben. Ik kom niet bij het doel uit dus kan ik niet met de fysieke marker gooien.

Daarna op zoek naar een landingsplaatsje. Alles weer ingepakt en een brunch gehad. 
Nu weer even de rust pakken en dan gaan we vanavond weer kijken wat het weer gaat doen in Cognac. 

 

Coupe d`Europe de Montgolfiéres - Coupe de Monde des Dames eerste competitievaart 1 aug ochtend

Het was weer vroeg opstaan 05.45 was de eerste briefing. We kregen de tasks uitgereikt. 
Een Fly - In, Hesitation Waltz en Hesitation Waltz.

Op de locatie van de Fly-In hebben we nog een extra briefing. Bewolking zit op 1300 ft, maar het is vaarbaar. 
Vanuit daar opzoek samen met onze zuiderburen naar een locatie om op te stijgen. We kijken dan naar de windrichting of die de juiste kant opstaat voor de opdrachten. We hebben nog 45 min om op te stijgen, dus snel snel snel. 

Mooi op tijd de lucht in en gaan. Ik heb een lijn te pakken die mij naar het doel brengt. Als ik wat hoger ga, ga ik iets meer naar rechts, lager gaat hij wat meer naar links, oke er is sturing. Het doel ligt net in een dalletje, achter de bomen ga ik naar beneden en hoop ik de linkse wind te pakken, maar helaas door het dal effect brengt de wind me naar rechts en dus van het doel vandaan. Ik heb een gravity drop, dit betekend dat ik de marker buiten de mand mag hangen en alleen los mag laten. Ik gooi de marker eruit en druk mijn logger in om er zeker van te zijn dat ik score heb. Mijn marker valt net op de lijn van het meetpunt. 75 mtr hiermee gescoord. 

Door naar de volgende opdracht Hesitation Waltz hier heb ik keuze uit 2 doelen. Ik kies voor het meest linkse doel. Ik vaar hier redelijk mooi op aan en mag mijn marker gooien/werpen dus ik slinger mij marker een paar keer en laat los. Zo kan ik nog een mooie 34 mtr score neerzet

Laatste opdracht weer een Hesitation Waltz maar dan keuze uit 3 doelen. Ook hier vaar ik aan op het meest linkse doel. Iets naar boven, om wat rechts te pakken en dan naar beneden om de linkse wind ......   uhhh geen linkse wind meer. Pff dan maar de marker slingeren en proberen zo ver mogelijk te komen. Ja en dat laatste ging ook mis. 

Na deze ochtendvaart sta ik op de 31e plaats. Het is allemaal nog niet zo makkelijk, oefenen oefenen. 

Coupe d`Europe de Montgolfiéres - Coupe de Monde des Dames Dag 1 en 2

Woensdagochtend 06.30 uur zijn we vetrokken naar Frankrijk.
Iris, Geesje en Siem zijn vanaf onze eigen locatie vertrokken en Rudi hebben we in België opgehaald. 
De reis verliep voorspoedig. Speciaal niet via Parijs gereden ivm de olympische spelen. Dus files daar hadden wij geen last van :).

Na een aantal uren te hebben gereden en we nog 300 km moesten afleggen, ging het mis. De bus had geen vermogen meer en onder de motorkap kwam rook. Dus gelijk aan de kant van de weg gezet met de motorkap open. Onder de bus lag een plas diezel. 
Geprobeerd op de ANWB te bellen, maar die verwijzen je door naar een praatpaal..... of bel nr. 17. Oke................. geen praatpaal te vinden en nr. 17 bellen nou dat werkte niet. In de zinnende hitte blijven proberen. Gelukkig kreeg Rudi iemand te pakken, maar die spreekt Frans. Laat het nu zo wezen dat Rudi ook een beetje Frans spreekt. Yeah dat geluk hebben we. 

Maar wat is het moeilijk om een coordinaat te noteren zeg. Ze begreep het niet. frustratie alom. Uiteindelijk hadden we communicatie en kon er iemand naar ons toe komen. Binnen 17 min zou er iemand zijn. Dit was nog geen 8 min dus dat was top. Hij zag gelijk dat we getakeld dienen te worden. De takelwagen was er ook binnen 5 min super. so far so good.

 

Bij de garage werd de bus gelijk gecontroleerd om te kijken waar het mankement zou kunnen zijn. Helaas geen goed nieuws. De diezel slang is gescheurd. Oke kan gebeuren, nieuwe diezel slang besteld, maar dit duurt 2 dagen. hmm daar kunnen we niks mee. ANWB weer gecontact en die gaf aan dat we weinig kans hebben op snel een vervangend vervoersmiddel. 

Oke volgende plan een huurbus regelen. Ondertussen hebben we een B&B geregeld. Daar aangekomen waren we op. 
Nu nog even wat eten ergens, maar in de buurt was alleen een pizza automaat. 
De eigenaresse was super lief en heeft een macaroni schotel voor ons gemaakt zodat we toch een goede maaltijd konden nuttigen. De eigenaar heeft in de avond samen met ons nog gekeken voor een bus. online konden we deze vastleggen. Zo gezegd zo gedaan. 
Eindelijk rust. Lekker optijd naar bed en slapen in de hitte haha. 

 

Heerlijk wakker worden, ontbijten en door om de bus te halen. Daar aangekomen blijkt er geen reservering te zijn en hebben ze geen bus.....
Oke hoe kan dat de parking vol staat met busjes? De eigenaar van de B&B was erg gefrustreerd. Wij weer in de auto en hij reed naar Le Mans. Daar hadden we geluk. 

Yes eindelijk een bus. Hup snel naar de garage om de spullen om te zetten.  Vol goede moed beginnen we de mand erin te zetten. In de mand zit ook de ballon, dus hadden we de gasflessen en ventilator nog. Shit dit past niet. arghh nog meer frustratie. 
Oke we halen de mand uit elkaar (licht gewicht demontabel mandje) en nu alles erin. Je moet niet vragen hoe, maar dat was voor latere zorg.

Oke we zijn weer on the road again :) 
Nog minder dan een uur te gaan, gaat ook in deze bus een lampje branden. NEEEE we zijn doorgereden naar de eindbestemming. Laat maar even dat is ook voor latere zorg. 


Tassen en spullen uit de bus gehaald en doorgegaan om gas te tanken en in te schrijven. 
Inschrijving ging prima. Gas tanken ach ja wat moet ik nog zeggen... yes nog meer oponthoud. De gaswagen werkt niet. Na een paar uur is hij weer gerepareerd. Ondertussen hebben we een modus gevonden om alles in de bus mee te krijgen. Nog niet optimaal, maar al beter dan dat het was. 
Iris moest rennen voor de Main Briefing die van start ging. Hierin worden nog kleine details besproken en dan morgenochtend gaan we hopelijk onze eerste wedstrijdvaart maken. 

 

Na een perfect avondmaal zitten we nu buiten om af te koelen van een intensieve heenreis. De wind is hier nu flink aangetrokken. Zo gaan de oogjes dicht en hopen we op goed weer voor de ochtendvaart. (er wordt lage bewolking verwacht)

 

Hoop dat jullie een beetje genoten hebben van deze blog, morgen volgt een nieuwe.

 

Coupe d`Europe de Montgolfiéres - Coupe de Monde des Dames

1 t/m 4 Augustus neemt Iris deel aan Coupe d`Europe, deze internationale wedstrijd wordt gehouden in de omgeving van Mainfonds, Frankrijk. 

Wat houden deze wedstrijden in? Het gaat om precisie varen. De organisatoren zullen afhankelijk van de windrichtingen verschillende opdrachten (tasks) uitzetten. Het kan zijn dat we zelf een opstijgveld moeten zoeken, maar het kan ook zijn dat we gezamenlijk ergens opstijgen. 
Door verschillende luchtlagen met mogelijk verschillende richtingen en snelheden proberen we bij een doel uit te komen. 

Een doel kan een zichtbaar doel zijn op de grond in de vorm van een kruis, als je hier in de buurt komt dan dien je een marker zo dicht mogelijk op het kruis te gooien. of een coördinaat in de lucht, hier moeten we proberen naar toe te varen en de logger tijdig in te drukken zodat je zo dicht mogelijk bij het punt bent. Hoe dichterbij hoe meer punten. 

We proberen jullie op de hoogte te houden op deze pagina, facebook of instagram.

Alle deelnemers en uitslagen zijn terug te vinden op:
WatchMeFly | Event 

Asverstrooing

Wij verzorgen speciale wensen voor u. zoals een as verstrooiing van uw dierbare. Omdat wij alleen exclusieve vaarten aanbieden kunnen wij dit heel speciaal voor u maken. 💞
Zou u dit nu ook graag willen met een dierbare, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.